Doprava a platba

DPD

· Cena za dopravu je v případě platby předem 149 Kč v případě platby na dobírku + 30 Kč.
· Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na adresu uvedenou v objednávce.
· Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
· Příjemci je zaslán den předem e-mail s oznámením o doručení.
· Pojištění do 50 000 Kč v ceně přepravy.
· Až 3 pokusy o doručení.
· Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
· Průběh doručování své zásilky můžete jednoduše sledovat díky trasovacímu kódu na webové adrese kurýra.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

ZÁSILKOVNA

· Cena za dopravu je v případě platby předem 69 Kč, v případě platby na dobírku + 30 Kč.
· Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete zde.
· V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování.
· Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
· Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní. Úložní dobu je možné prodloužit na 21 dní.
· Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

POŠKOZENÁ ZÁSILKA

· Zásilku si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
· V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
· Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
· Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.

Skladové zboží expedujeme do 48 hodin od přijetí objednávky. Zboží na objednávku expedujeme ihned po obdržení zboží od našeho dodavatele, zpravidla do 14 dnů. Dodací lhůta je 2 pracovní dny.

 

Při objednávce zboží nad 2000 Kč je dopravné zdarma.

 

PLATBA ON-LINE

· Rychlý elektronický převod i platba kartou. Seznam možných bank k výběru je k dispozici na stránce při vyřizování objednávky. Výběr způsobu platby provedete při vyřizování objednávky.

 

PLATBA HOTOVĚ

· Při osobním vyzvednutí zboží na naší adrese.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení